poniedziałek, 8 czerwca 2015

Agilitkujemy!+filmik + wypad do stajni=duży postęp!

My już po raz drugi byłyśmy na zajęciach agility w DogCampus i było po prostu genialnie!
Bru zaczyna reagować na mnie ,szarpać się zabawką i nakręcać się na torze (w małym stopniu ,ale i tak każdy krok do przodu to dla nas sukces)
Jestem dumna z piesa ,bo nie lata co sekundkę do innych psów (zdarza się ze dwa/trzy razy na treningu ,ale się odwołuje)!
Długo mnie tu nie było ,no ale ci co się uczą powinni to zrozumieć ,ale no niestety poprawy w szkole :/
kolejnym naszym małym sukcesem ,były dwa wypady do stajni! Barka gdy zobaczyła konia nic nie zrobiła ,a sądziłam ,że zacznie drzeć ryjka. Na dodatek była tak grzeczna ,że mogłam ją na spokojnie przywiązać do boksu ,podczas gdy ja czyściłam konia ;)


To na tyle jak na razie ,a tu czeka na was filmik z agility ;)
FILMIK AGILITKOWY (niestety nie mogłam go wgrać)
Pozdrawiam Z&B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz